Klacht: Retour wordt geweigerd

op 27 mei 2021 over ARTAparts in de categorie Auto Onderdelen

KOOP HIER NIET!! Deze lui (misschien wel 1 en dezelfde want volgens de Kvk is dit een eenmanszaak) zijn zo ongelooflijk onbeschoft over de telefoon EN mail dat heb ik echt nog nooit van mijn leven meegemaakt. Je wordt letterlijk uitgefoeterd als je een artikel binnen de 14 dagen bedenktijd retour wil sturen. Ze geven helemaal 0,0 om de omstandigheden / hun reputatie. Sluiten die tent. Ga nu aan de slag met mijn rechtsbijstand verzekering om mijn betaling van bijna 700 euro alsnog terug te krijgen.

Als de goederen alsnog retour gestuurd kunnen worden met geld terug.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ARTAparts over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ARTAparts in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ARTAparts een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ARTAparts

Heeft op 27 mei 2021 om 10:46 geantwoord

Klacht van Ewout Goldberg van de firma Pompen en Verzuipen Wilhelminastraat 80B 1054 WL Amsterdam. Meneer heeft de verkeerde koplampen besteld en wil dit buiten de termijn van 14 dagen retourrecht de bestelling terug sturen. In de eerste mail is het direct al schelden en dreigen. Ook zegt meneer dat hij op kenteken zoeken deze koplampen heeft besteld. Op onze site is zoeken op kentenken niet mogelijk. Telefonisch is dit duidelijk en beleeft aan meneer allemaal verteld. Ook is meneer vertelt dat we niet gedient zijn van bedreigingen enzo. Bestellingen kunnen binnen 14 dagen retour en u ontvangt dan het aankoopbedrag retour. Helaas weigert meneer deze regel te accepteren. Ook hebben wij het aanbod gedaan om de juiste koplampen te leveren. Ook dit wordt geweigerd. Het zou te duur zijn. Terwijl wij het in dit geval voor ongeveer onze inkoopsprijs aan hem kunnen leveren. Blijft altijd weer bijzonder dat er mensen zijn die denken dat de regelgeving niet voor hen geldt. En dat met schelden, dreigen en dit soort reviews te plaatsen de zaak naar hun hand kunnen zetten. Helaas.

Bericht van ARTAparts

1 maand geleden - Ik lees toch duidelijk Oplichters, onbeschoft, we gaan negatieve verhalen plaatsen op internet enz. enz. Toch geen woord Spaans bij volgens mij. Meneer heeft gewoon de pest in dat de koplampen uit zijn auto zijn gestolen, waar wij begrip voor hebben. Maar waar wij verder niest aan kunnen doen. Ondanks houding en gedrag van deze meneer zijn wij nog steeds bereid om de juiste koplampen te leveren voor een zeeeeer schappelijke prijs.

Heeft op 31 mei 2021 om 09:18 geantwoord

Is pas opgelost als ik de producten retour mag sturen en ik mijn geld terug krijg. Andere lampen heb ik geen interesse in.

Alle klachten die gemeld zijn door ewout007777