Klacht: Arrogant personeel

op 19 mei 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik shop graag bij de Zara voor de mooie prijzen, maar je moet het niet hebben van het personeel. Elke keer als ik shop bij Zara word ik behandeld als een stuk karton. Voorbeeld ? Ik had een broek gekocht bij de Zara een maand geleden, hij was gescheurd aan de onderkant. Dus mijn vriend ging met mijn broek en een bankafschriften naar de Zara. Hier werd hij vertelt dat er meerdere klachten waren over deze broek en dat ik beter een nieuwe broek kon uitkiezen voor hetzelfde geld als de oude. Ik ging die zelfde dag na mijn werk zelf langs. Ik was al een beetje aan het kijken en had al twee broeken in mijn hand ( nog om te passen ). Ik wist niet meer hoe duur die broek was dus ik ging naar de kassa om dat te vragen. Deze dame achter de kassa haalde er iemand bij. Deze dame was blijkbaar al niet blij met mijn komst. Er kwam iemand aan en toen ik mijn verhaal deed, praatte zei door mij heen vragend naar het bonnetje. Die had ik niet. Ze zei : de broek is 29,95. Nu zie ik dat je een broek hebt van 40,00 en van 25,95. Die van 40,00 moet je bij betalen ( dat snap ik zelf ook wel )
Die van 25,95 moest ik persee iets bij kopen omdat het alleen ingeruild kon worden als het 29,95 of hoger. Dat vind ik raar. Na het passen was de broek van 25,95 goed en heb ik nog een shirt van 6,-. Ik kwam bij de kassa aan. Ik vroeg aan diezelfde dame aan de kassa of ze de kapotte broek nog moest hebben. Waarop ik een brutale antwoord kreeg : wil je die nog hebben dan ? Nee ? Nou dan geef je die toch terug of niet dan ?. Uhm oké ?.. later kwam ik er achter dat ik mijn pasje was vergeten en ik heb even snel ging halen. Ze zuchte en zei dat ze de kleren achter zou houden. Ik vroeg of ze de kapotte broek al wou hebben waarop ik kreeg : dat is toch van jou ? Moet je lekker zelf bijhouden, met een blik.. Als blikken konden doden. Ik word hier altijd zo behandeld en ook andere vrouwen die ik heb gesproken. Is dat normaal hoe Zara hier klanten behandeld ? Als ik ga shoppen, verwacht ik met respect behandeld te worden en goede service te krijgen I.p.v. zo’n brutale dame. Dit speelt zich af bij Zara Den Bosch.

Wanneer ik met respect en een lach word toegesproken.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Susan de Zoete