Geboden Oplossing:
Beste Gebruikersnaam12398,
Je geeft aan dat de chauffeur van lijn 350 zelfbedachte regels gebruikte in de bus. We hebben de regels nagekeken. De chauffeur heeft geen regels verzonnen.
Als een chauffeur vindt dat een beller te luid praat en overlast veroorzaakt bij andere reizigers, dan mag hij aangeven dat de passagier hiermee moet stoppen.
Deze regel vind je terug in onze reisregels: Veroorzaak geen geluidsoverlast, dus geen harde muziek en luide telefoongesprekken.
Als de chauffeur bij je aangeeft hiermee te stoppen, is het van belang dat je dat verzoek opvolgt, zoals beschreven staat in regel Volg altijd de aanwijzingen van de medewerkers op.
Je vindt de lijst met reisregels in de bus en op Arriva.nl onder de knop Service Contact.
Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL , Facebook-account ArrivaNederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.
Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva