Klacht: verlenging groot rijbewijs

op 13 maart 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al vanaf september aan het wachten voor het verlengen van mijn groot rijbewijs.Ik vindt dit lang duren. Het bedrijf dreigt met onbetaald verlof kunnen jullie mij hierover zo snel mogelijk berichten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn rijbewijs verlengd is en mijn werk weer kan hervatten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 maart 2019 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste HJ Brouwers,

Oei, ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Je hebt nu contact opgenomen met Arriva. Wij zijn een openbaarvervoermaatschappij. Wij rijden bussen en treinen. Wij gaan niet over het verlengen van rijbewijzen. Ik adviseer je om je klacht neer te leggen bij het RDW. Het RDW gaat over rijbewijzen en het verlengen van rijbewijzen.

Met vriendelijke groet,
Lina
Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door HJ Brouwers