Klacht: Verandering Buslijn Lelystad

op 12 juni 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Buslijn 5 naar Lelycentre is veranderd. Met deze bus ga je heen naar centrum en gaat langs de plantagebrug en daar doe je ongeveer de heen weg 8 minuten over en soms wel korter. Maar hij is veranderd. De terug weg gaat hij niet meer terug naar de plantagebrug. Als ik weer terug naar huis moet zit ik minimaal 20 minuten in de bus. Ik vind het heel apart dat er wel een bus heen gaat, maar geen een terug.

Ik ben tevreden als de buslijn ook terug gaat naar plantagebrug. Alvast bedankt

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 juni 2019 om 14:11 geantwoord

Beste Kellyprins,

Uit jouw reactie is gebleken dat de dienstregeling niet aansluit op jouw wensen. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Daarom worden alle klantreacties door ons verzameld en betrokken in de evaluatie van de dienstregeling. Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met je reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Frank
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Kellyprins