Klacht: Tijdigheid bus

op 14 juli 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn bus (141 richting Best station) zou om 16:38 bij halte Bellefleur Oirschot zijn, ik heb tot 17:02 zitten wachten en ik heb geen bus gezien. De 9292 app gaf aan dat hij vertraging had tot 16:52, maar ook toen is hij dus niet geweest. Vind dit best kwalijk aangezien de bussen op zondag maar om het uur gaan.

Als de bussen een keer optijd zijn!

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 juli 2019 om 17:28 geantwoord

Beste Maree,

Wij begrijpen uit jouw reactie dat lijn 141 niet bij de halte Bellefleur Oirschot is geweest. Dit is vervelend en wij bieden je hiervoor onze excuses aan.

Het niet of niet tijdig rijden volgens de dienstregeling kan meerdere redenen hebben: een defect aan de bus, een omleiding of stremming, weersomstandigheden of een fout van de chauffeur en zelfs volledige rituitval door te veel vertraging. In dit geval is de bus niet bij de halte geweest door een defect aan de bus waardoor van bus gewisseld moest worden. Excuses voor het ongemak.

Jouw reactie hebben wij ook doorgestuurd naar de vestiging waar deze verder word uitgezocht. Wij bedanken je voor jouw reactie. Dit stelt ons in staat onze kwaliteit te bewaken en te verbeteren.

Frank
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Maree