Klacht: Tentamen missen

Dion1998 op 17 januari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Er is vanochtend voor de zoveelste keer een “storing” bij arriva waardoor ik 1 van de belangrijkste tentamens van dit jaar ga missen. ik vind dit niet eerlijk en er wordt ook voor geen enkele oplossing gezorgd.

Het gaat over het traject emmen-zwolle.

Ik hoop dat ik hier nog iets over terug te horen krijg, zodat ik me ook kan verantwoorden op school… ook is mijn reis nu met minimaal 1,5 uur vertraagd.

Ik ben tevreden dat, als er een storing is, meteen bussen worden ingeschakeld en dat niet 1,5 uur duurt.. en dit voor alleen een storing tussen Nieuw Amsterdam en Coevorden.

Over het algemeen ben ik verder tevreden over arriva.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 17 januari 2018 om 09:31 geantwoord

Beste Dion1998,

Vanwege een sein- en wisselstoring rijden er momenteel inderdaad geen treinen, omdat daar geen mogelijkheid toe is. We kunnen niet over een gestoorde wissel heen. Deze wissels zijn niet in ons beheer, dus helaas hebben wij daar geen invloed op. Wij adviseren reizigers die belangrijke afspraken hebben en op tijd móéten zijn, zoals bijvoorbeeld een tentamen, altijd voor de zekerheid rekening te houden met vertraging en iets eerder te vertrekken. Er rijden momenteel bussen.

Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door