Klacht: Te vroeg, wegrijden

op 15 april 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Elke ochtend neem ik de bus vanuit bushalte Tolbrug naar station Breda. En het is mij zo vaak gebeurt dat de bus 4, 5 minuten te vroeg is en gewoon weg rijdt! En dat het ook niet eens op de app staat dat de bus te vroeg is!!

Als de bus gewoon op de tijd komt die aangegeven wordt en niet te vroeg! Want dan zitten de mensen rustig 18 minuten te wachten op de volgende en zijn alle mensen te laat voor werkschool

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Yara Mamloukova,Dit is zeker niet de bedoeling. Kun je ook aangeven om welke lijn het gaat, hoe laat je wilde opstappen en vanaf welke halte en welke richting je wilde reizen?Met vriendelijke groet,Jeltsje Medewerker Arriva Klantenservice

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Yara Mamloukova,We hebben al een tijdje niets van je gehoord.Kun je ook aangeven om welke lijn het gaat, hoe laat je wilde opstappen en vanaf welke halte en welke richting je wilde reizen?Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Arriva

Heeft op 19 mei 2019 om 18:07 geantwoord

Beste Yara Mamloukova,

We hebben al een maand niets van je gehoord. Daarom sluiten we deze klacht.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva