Klacht: Te vroeg vertrokken

op 15 mei 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik kwam met bus 48 in lemmer aan, was 4 minuten te vroeg, ik moest overstappen naar bus 315 dus liep naar de bus toe, de chauffeur zag me lopen maar hij reed ineens weg, dus de bus was 4 minuten te vroeg weggegaan en ik mocht niet meer mee, daardoor kom ik te laat.

Ik ben tevreden wanneer de bus weggaat op de afgesproken tijd.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Mirandafonk01,Oei, wat balen dat de bus te vroeg wegreed. Wat was de vertrektijd van lijn 315 en bij welke halte wilde je uitstappen met lijn 315?Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Mirandafonk01,Oei, wat balen dat de bus te vroeg wegreed. Wat was de vertrektijd van lijn 315 en bij welke halte wilde je uitstappen met lijn 315?Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Arriva

Heeft op 15 juni 2019 om 16:47 geantwoord

Beste Mirandafonk01,

Helaas hoorden we niets meer van je sinds 15 mei 2019.

Daarom sluiten we deze melding af.

Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL, Facebook-account Arriva Nederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva