Klacht: te laat

marckie220 op 26 mei 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

meerdere keren per week vertrekken bussen te laat
meerdere keren heb ik een klacht ingediend
maar er verandert niets
dus klagen heeft geen zin
totaal onbelangrijk voor arriva
alles wordt door gekoppeld maar veranderingen ho maar
jullie nemen de consument echt niet sirieus

Gewenste Oplossing:

misschien meer chauffeurs en minder strak route schema voor de chauffeurs

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 mei 2019 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste marckie220,

Wij vinden het vervelend te vernemen dat je reis niet naar verwachting is verlopen. Het niet of niet tijdig rijden volgens de dienstregeling kan meerdere redenen hebben. Je reactie hebben ik doorgestuurd naar de betreffende vestiging met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Wij beloven dat wij ons best doen om de aangegeven problemen zo spoedig mogelijk op te lossen. Vanzelfsprekend blijven er altijd onverwachte omstandigheden (bijvoorbeeld file, ongeval of een defect) die ervoor zorgen dat wij niet altijd precies volgens de dienstregeling kunnen rijden

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland.
Met vriendelijke groet,
Resh
Medewerker Klantenservice

marckie220

Heeft op 27 mei 2019 om 06:59 geantwoord

Iedere keer hetzelfde. Antwoord dus er veranderd niets

Alle klachten die gemeld zijn door