Klacht: Stoppen

Nathnael op 12 mei 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vind dat de buschauffeur moet wachten tot alle mensen die instappen rustig hun plekje vinden en kunnen zitten en niet dat ze zonder te kijken zomaar weg rijden
Ik heb vandaag een harde klap tegen de grond aan gekregen ik reis elke dag met de bus ik vind het onzin en gevaarlijk

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ze beter kijken en rustig afwachten begrijp niet waarom ze zo’n haast hebben ze zijn toch aan het werk ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

5 jaren geleden - Beste Nathnael, Wat balen dat je bent gevallen in de bus! Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en uitstaphalte? Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Leiden centraal station richting de valkenhorst (merenwijk) lijn nummer 4 Vertrek tijd ongeveer 13:00 van leiden centraal Aankomst rond 13:10 bij de Valkenhorst Datum 12-05-2019

Bericht van

5 jaren geleden - Beste Nathnael, Dank je wel voor de informatie. Ben je hierdoor gewond geraakt of heb je er nog last van? Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Ik ben niet gewond geraakt gelukkig, maar ik heb nog steeds wel last van mij stuitje wat een gevoelig plekje is. Met vriendelijke groet, Nathnael Fikru

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 31 mei 2019 om 22:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nathnael,

Dat vinden we erg jammer om te lezen.

Ik stuur je klacht intern door. Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Jouw reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Heb je letsel en ben je van mening dat Arriva daarvoor aansprakelijk is dan kun je een melding indienen.
Wij hebben dan een schriftelijke aansprakelijkheidsstelling van je nodig. In de aansprakelijkheidsstelling geef je een verklaring van het voorval, een bewijs van de opgelopen schade. De aansprakelijkheidsstelling dient door jou persoonlijk te worden ondertekend. Voor een snelle afhandeling vragen wij je, indien bekend, onderstaande in je aansprakelijkheidsstelling op te nemen:

• Gegevens gedupeerde: naam, adres, woonplaats, telefoonnummer.
• Datum, tijdstip, locatie, rijrichting van de bustrein en omschrijving van het voorval.
• Omschrijving van de schadeletsel, plus eventueel gemaaktete maken kosten.
• Beschrijving eventueel reeds genomen acties (bijvoorbeeld politie, ziekenhuis, verzekering).

Je kan je aansprakelijkheidsstelling sturen naar:

Arriva Personenvervoer Nederland B.V.
T.a.v. afdeling Riskmanagement
Antwoordnummer 1004
8440 VB Heerenveen

Ook kun je een e-mail naar [email protected] sturen.
Een postzegel is niet nodig. Na ontvangst van je aansprakelijkheidsstelling wordt deze geregistreerd en starten onze collega’s van de afdeling Riskmanagement de procedure. Deze afdeling zal je aansprakelijkheidsstelling beoordelen en afhandelen.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door