Geboden Oplossing:
Beste Nathnael,
Dat vinden we erg jammer om te lezen.
Ik stuur je klacht intern door. Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Jouw reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.
Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.
Heb je letsel en ben je van mening dat Arriva daarvoor aansprakelijk is dan kun je een melding indienen.
Wij hebben dan een schriftelijke aansprakelijkheidsstelling van je nodig. In de aansprakelijkheidsstelling geef je een verklaring van het voorval, een bewijs van de opgelopen schade. De aansprakelijkheidsstelling dient door jou persoonlijk te worden ondertekend. Voor een snelle afhandeling vragen wij je, indien bekend, onderstaande in je aansprakelijkheidsstelling op te nemen:
• Gegevens gedupeerde: naam, adres, woonplaats, telefoonnummer.
• Datum, tijdstip, locatie, rijrichting van de bustrein en omschrijving van het voorval.
• Omschrijving van de schadeletsel, plus eventueel gemaaktete maken kosten.
• Beschrijving eventueel reeds genomen acties (bijvoorbeeld politie, ziekenhuis, verzekering).
Je kan je aansprakelijkheidsstelling sturen naar:
Arriva Personenvervoer Nederland B.V.
T.a.v. afdeling Riskmanagement
Antwoordnummer 1004
8440 VB Heerenveen
Ook kun je een e-mail naar [email protected] sturen.
Een postzegel is niet nodig. Na ontvangst van je aansprakelijkheidsstelling wordt deze geregistreerd en starten onze collega’s van de afdeling Riskmanagement de procedure. Deze afdeling zal je aansprakelijkheidsstelling beoordelen en afhandelen.
Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.
Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva