Klacht: Ov studentenjasje vergeten

op 10 juni 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mevrouw, meneer.
Donderdag 7 juni jl ben ik per buis mijn ov studentenproduct thuis vergeten. Ik heb een na kaartje a 21,76 en een buskaartje a 9,25 los gekocht. Bij de ns heb ik mijn gemaakte kosten kunnen declareren, bij deze wil ik de dagkaart die ik heb moeten kopen zone 6700 declareren. U kunt t bedrag overmaken naar TA LANGERAK. NL60 INGB 0756243726.
Het nr van mijn studentenreisproduct is 3528040007936944.
Hoor graag van u.
M vr gr Thomas Langerak.

Gewenste Oplossing:

Graag t bedrag van 9,25 naar me overmaken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 10 juni 2019 om 22:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Thomas,

Je kan via klacht.nl geen restitutie aanvragen.
Daarnaast is het sowieso niet mogelijk om restitutie aan te vragen bij Arriva wanneer je je OV-studentenpas vergeten bent en daarvoor kaartjes moet kopen.

Het is de verantwoordelijkheid van de reiziger om een geldig vervoerbewijs op zak te hebben. In dit geval heb je dat gedaan door kaartjes te kopen.
Het studentenreisproduct is geen vooraf afgekocht product bij Arriva en daarom verlenen wij geen restitutie.

Dit is alleen mogelijk wanneer men betaalt voor een abonnement welke wij zelf verkopen.

Met vriendelijke groet,

Zoë
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door thomas1103