Klacht: Onprofessionele chauffeur

op 15 juni 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op bus 6456 om 00:02 in Lelystad vertrekt dan eindelijk de buschauffeur, 5 minuten te laat, nadat hij uitvoerig over zijn drankgebruik en rook gewoontes heeft gepraat met naar het eruit ziet willekeurige passagiers. Hij blijft met deze passagiers onder het rijden over dezelfde onderwerpen praten en rijdt veel te hard. Passagiers moesten tot 3 keer toe vragen of hij ging vertrekken voordat ie het deed.

Gewenste Oplossing:

Als mijn bus op tijd vertrekt en de chauffeur nuchter is en over kan komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Stijn2202,Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw geplande reis met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen en bieden je hiervoor onze excuses aan.Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Zou je mij aanvullend ook nog kunnen vertellen welke buslijn dit betreft, bij welke halte je op de bus bent gestapt en in welke richting de bus reed?Met vriendelijke groet, Frank Medewerker Klantenservice Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 juni 2019 om 21:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Stijn2202,

Helaas hebben we nog geen reactie van je gehad.

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw geplande reis met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen en bieden je hiervoor onze excuses aan.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Zou je mij aanvullend ook nog kunnen vertellen welke buslijn dit betreft, bij welke halte je op de bus bent gestapt en in welke richting de bus reed?

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Stijn2202