Klacht: Onbeschofte Buscaufeur

op 15 mei 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stap in bus 8102 (lijn3 Rosmalen naar den bosch station) en groet de chauffeur die doet al heel nors. Ik ga zitten en voer mijn gesprek verder aan de telefoon.
De chauffeur begint te slaan op het hokje waar hij in zit en schreeuwt dat ik maar helemaal achterin moet gaan zitten als ik wil praten. Sinds wanneer is het niet toegestaan om te praten in de bus ?

Als de chauffeur hier op word aangesproken

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 mei 2019 om 09:18 geantwoord

Beste Felis,

Wat jammer om te lezen dat je dit hebt ervaren. Het is toegestaan om te praten in de bus, mits het niet tot overlast leidt bij andere reizigers (of de chauffeur). Als de chauffeur hier last van heeft kan hij vragen om naar achteren te lopen of het gesprek te beëindigen. Omdat je aangeeft dat de chauffeur nors was en naar je schreeuwde, sturen we je melding door naar de regio zodat het met de chauffeur besproken wordt.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https:bit.ly2aSlk6X.

Sietse
Medewerker klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Felis