Klacht: Niet stoppen bij bushalte

claassent op 24 mei 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Stond vandaag vanaf 12:30 uur in het bushokje bij halte Zwaanstraat Berkel-Enschot te wachten op bus 9 van Arriva. Rond 12:40 uur arriveerde bus 9 en ging ik staan en stak mijn hand op. Tot mijn stomme verbazing reed de bus gewoon door. Het erge was nog dat de bewuste chauffeur mij tijdens het langzaam langsrijden mij recht in het gezicht keek en toch gewoon doorreed.

Gewenste Oplossing:

Wanneer u er de bewuste chauffeur er op aanspreekt, excuses heb ik al van zijn collega die na 30 minuten arriveerde gehad.

M.v.g. Ton Claassen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 24 mei 2019 om 22:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste claassent,

Niet leuk om te lezen dat de chauffeur je voorbij is gereden ondanks dat je hebt aangegeven dat je mee wou. Begrijpelijk dat je daarvan baalt.

Je klacht heb ik doorgegeven in de regio. Daar wordt je klacht verder opgepakt en besproken. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Van onze chauffeurs verwachten wij dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Met vriendelijke groet,
Lina
Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door