Klacht: Meer bussen

Lotte1999 op 01 december 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanaf 11 december rijden de bussen nog maar 1 keer in het uur dit betekend dat we geen aansluiting hebben van lijndienst naar huis.
En we staan vaak al 30 minuten te wachten

Als er bussen elk half uur gaan rijden

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

7 jaren geleden - Hallo Lotte, Jammer om te lezen dat de dienstregeling voor jou niet goed uit lijkt te pakken. Kun je mij nog aangeven om welke buslijn (+bestemming) het hier gaat en welke aansluiting je op doelt? Dan kan ik je klacht daarna doorgeven aan onze vervoerskundige t.b.v. de evaluatie van de dienstregeling. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Hallo. Het gaat om de lijn 122 vanuit lage zwaluwe naar breda. Als we terug gaan rijd hij ook 1 keer in het uur vanuit stadsdienst breda de bijster bijvoorbeeld als ik 5 uur uit ben ben ik kwart over 5 op het station dus dan mis ik de bus van 8 over 5 ik hoop dat het verholpen kan worden

Arriva

Heeft op 02 december 2016 om 21:54 geantwoord

Beste Lotte,

Bedankt voor de toelichting. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de vervoerkundige in de regio zodat je melding ten behoeve van de evaluatie van de nieuwe dienstregeling meegenomen kan worden.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door