Klacht: Lijn4

Weet ik op 09 mei 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lijn 4 vandaag zwartvenseweg niet gestopt bij richting station. Hierdoor aansluiting gemist van de trein.

Gewenste Oplossing:

Wel stoppen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

6 jaren geleden - Beste Weet ik, Oei, dat is niet fijn! Heb je voor mij je uitstaphalte en vertrektijd? Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ik wilde instappen. Niet uitstappen Maar dit is dus de halte op de Zwartvenseweg. Om 16.27. Dit is de 2e keer dat dit gebeurt omdat de chauffeur de binnenste baan neemt. Omdat natuurlijk de bus na een paar kilometers naar links moet afbuigen maar dat is pas het volgende stoplicht.... Niet fijn voor mij maar wel snel? Denk ik voor de chauffeur? Waarom weet ik niet. Svp doorgeven dat er echt mensen kunnen staan want anders kunnen jullie de bushalte wegdoen. Dan ben ik niet blij maar jullie wel? Maar goed . Groetjes Monique

Bericht van

6 jaren geleden - Beste Weet ik, Graag ontvang ik alsnog van je de uitstaphalte of de naam van het station dat je noemt in je klacht. Wij hebben in heel Nederland meerdere lijnen 4. Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Dat is in Tilburg lijn 4. Richting trein station Tilburg.

Arriva

Heeft op 09 mei 2019 om 17:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Weet ik,

Wij begrijpen uit jouw reactie dat lijn 4 de halte Zwartvenseweg voorbij is gereden terwijl je daar stond te wachten. Dit is vervelend en wij bieden je hiervoor onze excuses aan.

Jouw reactie sturen wij door naar de vestiging, waar deze verder wordt uitgezocht. Als blijkt dat het de fout van de chauffeur is, dan wordt hij of zij hierop aangesproken.

Wij danken je ten slotte voor jouw reactie. Dit stelt ons in staat onze kwaliteit te bewaken en te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ik krijg ook nog eens reclame op mijn telefoon...

Weet ik

Heeft op 11 mei 2019 om 20:10 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

De oplossing is om de chauffeur de buitenste baan te laten nemen waardoor ze wel kunnen stoppen. Ze weten dus niet dat ze die baan moeten nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door