Klacht: Kleine trein voor spits

op 15 mei 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Kan mij worden uitgelegd waarom de enige sneltrein van Leeuwarden-Groningen in de spits extra kort is? Lijkt mij erg onverstandig. Het is niet normaal druk, mensen moeten staan. Dit gebeurd ook letterlijk elke keer weer. Jullie snappen onderhand toch wel dat het druk is rond de spits? Is het moeilijk dat op te lossen? Lijkt mij niet. Bedankt.

Langere sneltreinen tijdens de spitsuren.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Nee1234,Wat jammer dat je ontevreden bent over onze treinen. Over welke trein gaat het precies? Wat is de vertrektijd en wat is de datum?Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Nee1234,Wat jammer dat je ontevreden bent over onze treinen. Over welke trein gaat het precies? Wat is de vertrektijd en wat is de datum?Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Arriva

Heeft op 15 juni 2019 om 16:48 geantwoord

Beste Nee1234,

Helaas hoorden we niets meer van je sinds 15 mei 2019.

Daarom sluiten we deze melding af.

Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL, Facebook-account Arriva Nederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva