Klacht: iritant

renzovoetee op 07 december 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik mocht vanochtend de bus niet in want mijn kaart dee het niet en eer gisteren is mijn kart hellemaal leg getroken

Gewenste Oplossing:

als dit allemaal weer op gelost word

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 december 2016 om 10:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Renzo,

Wat ontzettend jammer om te horen dat je OV-chipkaart het gister niet goed deed, waardoor je niet met de bus mee mocht reizen.
Om met de bus te kunnen reizen, moet je in het bezit zijn van een geldig vervoersbewijs. Als het inchecken met je OV-chipkaart niet lukt, dan kun je als alternatief een losse ritkaart kopen bij de chauffeur. Zonder ??n van deze twee kun je inderdaad helaas niet mee.

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door