Klacht: Ik moet twee keer bellen

op 10 juni 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik had net arriva opgebeld om een belbus te bestellen ten eerste moest ik erg lang wachten, ten tweede werd ik niet verstaan. Ik kreeg de medeling nog een keer te bellen. Dat had ik vervolgens gedaan. Daar kreeg ik de medeling dat ik te laat was voor de belbus terwijl ik in eerste instantie optijd was. Dus inplaatst van 20:45 ben ik nu pas 21:45 thuis. Ik vind dit geen stijl en zeer slechte services.

Ik ben pas tevreden als mijn gehele reis terug betaalt wordt. Dat is van koudum tot aan Den Helder. Aangezien ik geen ov-chipkaart heb wil ik het volledige bedrag terug krijgen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 week geleden - Beste Daan,Wat vervelend dat je dit hebt ervaren. We willen de melding graag bespreken met de centrale die de belbus voor ons verzorgt. Daarvoor ontvangen we graag wat meer informatie.Vanaf welke halte wilde je de belbus pakken? En wat is het tijdstip dat je deze had willen reserveren?Voor restitutie wil ik je graag verwijzen naar ons contactformulier. Dat kan niet via klacht.nl. Wel dien je eventuele betaalbewijsen waar je restitutie voor aanvraagt toe te voegen als bijlage.https:www.arriva.nlconsumentenservice-contactcontact-met-arriva-1contactformulier.htm?regioid91641Met vriendelijke groet,Zoë Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Daanjacobs1