Klacht: Geen korting?

op 17 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vorige week dinsdag , 11 juli, heb ik van:

Tilburg naar Kaatsheuvel en:

Kaatsheuvel – Tilburg – Breda per Arriva bus gereisd
Ik zou graag de prijs incl. 65+korting weten.
Volgens mijn berekeningen heeft men hier de genoemde korting via mijn persoonlijke OV kaart, niet toegepast.

C.Bosch
Kaart nummer: 3528 0200 8892 3854

Toepassing gerechtigde kortingen

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Corrine Blees

1 week geleden - Ik kon maar Bus 1nummer opgeven: Tilburg-Kaatsheuvel-Tilburg. 136 Maar ook Bus 2 : Tilburg-Breda(Vlaszak). 131 Met vriendelijke groet, C.Bosch Kaart nummer persoonlijke OV kaart: 3528 0200 8892 3854

Heeft op 17 juli 2017 om 20:34 geantwoord

Moet ik nog zien uit te vinden, lijkt me een erg omslachtige oplossing, zeker voor mensen zonder internet\\\\ervaring

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 week geleden - Hallo Corrine, Ik mis nog een cijfer van je OV-Chipkaart. Kun je deze nogmaals sturen dan kijk ik het na. Of ik kan je bij deze de prijzen met korting vertellen als ik de exacte haltes weet. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Corrine Blees

1 week geleden - Chip kaart nummer: 3828 0200 8892 3854 Is toch correct? Groet Corrine

Arriva

Heeft op 17 juli 2017 om 22:13 geantwoord

Beste Corrine,

Ik heb de ritten nagekeken voor je. De rit van van Kaatsheuvel-Tilburg is wel juist. De prijs voor 65+ is 2,37, dit heb je ook betaald. Echter de prijs van Tilburg naar Breda Vlaszak, kost 3,84 euro. Hier heb je echte 4,99 euro betaald. Dit is niet juist. Hiervoor mag je een restitutie verzoek indienen, je krijgt het verschil dan uiteraard terug op je bankrekening. Het verzoek kan ingediend worden via dit contactformulier: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-opnemen.htm

Excuses voor het ongemak.

^SH
Webcareteam Arriva