Klacht: Geen bus

op 11 mei 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 11-05-2018 wilde ik de bus 25 bergse plaat pakken vanaf het station. Deze is echter helemaal niet geweest waardoor ik nu dus nog extra een half uur moet wachten in de hoop dat de volgende wel op komt dagen

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag weten waarom deze nooit geweest is en dat het niet nog eens gebeurd want het is niet de eerste keer

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Beste Ninahoezen, Wat jammer om te lezen dat de bus niet geweest. Kun je aangeven hoe laat je met de bus wilde? Groet, ^Sietse Klantenservice Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 juni 2018 om 20:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ninahoezen,

We hebben geen reactie van je ontvangen. Daarom sluiten we deze klacht.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen door een reactie te sturen bij deze klacht of via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Ninahoezen