Klacht: De overstap tijden van maastricht naar de bus zijn niet te halen jen

op 13 maart 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Overstappen van De sneltrein van meersen naar Maastricht op bus 9 richting waldeckpark is niet haalbaar binnen 4(!) minuten. Veel studenten rennen, duwen en missen alsnog de bus naar de universiteit van Maastricht.

Geef ze een of twee minuten extra overstaptijd !

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 maart 2019 om 09:33 geantwoord

Goede morgen Linda,
Uit je reactie is gebleken dat de dienstregeling niet aansluit op je wensen. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Daarom worden alle klantreacties door ons verzameld en betrokken in de evaluatie van de dienstregeling. Wij hebben jou reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Ook laten wij je weten dat de route en frequentie voortvloeien uit de uitgangspunten Limburgnet vastgesteld door de provincie.
Je opmerkingen worden meegenomen in de evaluatie dienstregeling met onze opdrachtgever.

^Klaske
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Lindapaulssen