Klacht: Bushalte overgeslagen

op 08 februari 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 2, Langdonk via Kalsdonk in Roosendaal heeft donderdag 7 februari meerdere bushaltes overgeslagen waardoor ik een flink stuk moest lopen. Er wordt veel betaald voor het openbaar vervoer en ik ben hier niet van gediend.

Ik zou tevreden zijn als mijn bus bij d e goede haltes zou stoppen en niet meerdere haltes over ziu slaan door een volledig andere route te gaan rijden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste yaral2002, Niet leuk om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met lijn 2. Begrijpelijk dat je daarvan baalt. Zou je nog aan kunnen geven bij welke halte en in welke plaats je bent ingestapt? Was dit om 9.00 uur in de ochtend of 21.00 uur in de avond? Met vriendelijke groet, Lina Arriva klantenservice Medewerker

Reactie van de melder van de klacht yaral2002

2 maanden geleden - ik was hiervoor niet helemaal duidelijk, maar ik moest een stuk lopen omdat ik niet kon uitstappen bij de juiste halte. Ik wilde bij de halte philipslaan uitstappen om 9.05 in de ochtend.

Arriva

Heeft op 08 februari 2019 om 21:28 geantwoord

Beste yaral2002,

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik kan in mijn systeem ook geen omleiding of iets dergelijks vinden voor lijn 2. Het is niet de bedoeling dat een chauffeur zomaar beslist om haltes over te slaan. Daarom heb ik je melding intern doorgegeven in de regio. Daar wordt je klacht verder opgepakt en besproken met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers.

Excuses voor het ervaren ongemak dat je hebt gehad doordat de bus haltes heeft overgeslagen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Lina
Arriva Klantenservice Medewerker