Klacht: Bus verkeerd gereden

op 15 mei 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik was naar de halte vroenhof van lijn 15 richting Maastricht aan het lopen, zie ik opeens de bus voorbij gaan aan de andere kant van de straat richting de A2 rijden. volgens mij was de chauffeur de weg kwijt of had hij gewoon geen zin om langs die haltes te gaan. Blijkbaar was het hem ook nog echt want ik sta nu nog te wachten op de bus van 10:28..

Als de bus gewoon alle haltes zou rijden en mensen geen halfuur langer laat wachten.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 mei 2019 om 11:56 geantwoord

Beste Sjra.t,

Wat jammer om te lezen dat de bus niet bij de halte is gestopt waar je wilde instappen. Ik zie dat de chauffeur in Eijsden enkele haltes heeft overgeslagen. De reden is mij niet bekend, maar ik stuur je bericht intern door zodat het met de chauffeur besproken wordt. Excuses voor het ongemak.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https:bit.ly2aSlk6X.

Medewerker klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Sjra.t