Klacht: Bus te vroeg

op 12 juni 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Toen ik net uit een trein stapte en naar de bus liep zag ik dat de bus om 19:09 al was vertrokken terwijl die pas om 19:10 pas zou horen te vertrekken. Natuurlijk is dit een klein verschil maar ik kon moeilijk de trein sneller laten gaan. Het gaat om de bus vam 497 vanaf Gouda

Bussen op treinstations op tijd vertrekken of misschien iets langer wachten. En eventueel kijken naar de aankomsttijd van de verschillende treinen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Beste Alessondro,Je geeft aan dat de bus om 19.09 uur is vertrokken terwijl deze pas om 19.10 uur zou horen te vertrekken. Wanneer is dit voorgevallen? In je bericht lees ik dat dit net voorgevallen zou zijn, echter is het hier nu nog maar 15.14 uur.Met vriendelijke groet, Frank Mederwerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht Alessondro

5 maanden geleden - Het gaat over gister, excuses

Arriva

Heeft op 12 juni 2019 om 15:33 geantwoord

Bedankt voor de aanvulling!

Je reactie hebben wij doorgestuurd naar de vestigingsmanager en die geeft het volgende aan: Al onze bussen zijn uitgerust met een GPS gestuurd systeem dat registreert hoe laat de bus rijdt en bij welke haltes hij is gestopt. Zo kunnen wij zien welke bussen te vroeg of met vertraging hebben gereden, als blijkt dat jouw bus inderdaad te vroeg is geweest dan wordt dit besproken om deze situaties in de toekomst te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak wat je hierdoor hebt ondervonden. Wij gaan er vanuit dat je spoedig verbetering op zult merken naar aanleiding van je melding.

Frank
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Alessondro