Klacht: Bus stopt niet

op 14 maart 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 maart 2019 om 20:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Robbievw6,

Begrijpelijk dat je ervan baalt dat de bus de halte voorbij is gereden terwijl je aan kwam lopen.

Ik heb de gegevens van lijn 327 erbij gezocht. De bus is met 2 minuten vertraging om 06.31 uur langs halte Korte Hoogstraat gereden. We adviseren dan ook altijd om een aantal minuten van te voren bij de halte aanwezig te zijn en niet tot het laatste moment te wachten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Met vriendelijke groet,
Lina
Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door Robbievw6