Klacht: Bus rijd ruim 4 minuten te vroeg

op 17 april 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Gisteravond 16-4 om 22:43 de bus moeten hebben op de Nieuwveenseweg in Nieuwkoop. Het gaat hier om lijn 147 richting Alphen aan den Rijn. Rijd voor mn neus weg, ruim 4 minuten te vroeg. Vind dit niet kunnen. Hierdoor een uur moeten wachten!

Chauffeur aansprakelijk gesteld.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 april 2019 om 15:07 geantwoord

Beste 1034102860458854,

Wij begrijpen uit jouw reactie dat lijn 147 te vroeg is vertrokken volgens de tijd die in de dienstregeling staat.

Je reactie hebben wij doorgestuurd naar de vestigingsmanager en die geeft het volgende aan. Al onze bussen zijn uitgerust met een GPS gestuurd systeem dat registreert hoe laat de bus rijdt en bij welke haltes hij is gestopt.

Zo kunnen wij zien welke bussen te vroeg of met vertraging hebben gereden, als blijkt dat jouw bus inderdaad te vroeg is geweest dan wordt dit besproken om deze situaties in de toekomst te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak wat je hierdoor heeft ondervonden. Wij gaan er vanuit dat je spoedig verbetering op zult merken naar aanleiding van je melding.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva