Klacht: Bus komt vaak niet opdagen

op 11 februari 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 11 februari 2019 om 09:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Meikexxxx,

Wat jammer om te lezen dat lijn 283 regelmatig niet bij de halte komt. Ik maak er intern een melding van.Wij doen ons best om elke dag opnieuw volgens de dienstregeling te rijden. Helaas blijven er altijd onverwachte omstandigheden (bijvoorbeeld infraproblemen of defect materieel) die ervoor zorgen dat dit niet lukt.

Met vriendelijke groet,

Jeltsje
Medewerker Arriva Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Meikexxxx