Klacht: Bus

op 14 februari 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 februari 2019 om 08:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nino101.

Wat jammer om te lezen dat de bus te vroeg bij de halte was waar je stond te wachten. Ik hoop dat het bij deze 2x blijft, maar ik kan me voorstellen dat je hier van baalt. Excuses voor het ongemak en nog een fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groet,

Sietse
Medewerker klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Nino101