Klacht: belbus tweemaal niet op komen dagen

op 14 juni 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Belbus gebeld voor 20.07uur. Kwam niet opdagen dus achteraan gebeld, loos gemeld terwijl ik er ruim op tijd stond (19:55). Te laat om de 21.07 te kunnen boeken, dus de 21:52 gebeld. Stond er deze keer weer ruim op tijd (21.45) opnieuw loos gemeld. Met eigen vervoer om half 11 nog naar huis moeten gaan. Beide gevallen loos gemeld terwijl ik beide keren gewoon bij de halte stond.

Wanneer de bus komt opdagen, wanneer het wordt opgelost als ik aangeef dat het onterecht is loos gemeld, wanneer ik word gebeld als de chauffeur al bij de halte staat en mij niet ziet.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 week geleden - Beste i.vdv.,Wat balen dat de belbus twee keer niet kwam opdagen! Dat is niet fijn.Heb je voor mij het lijnnummer, je vertrekhalte en je uitstaphalte?Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht i.vdv.

1 week geleden - Beste Wouter, bedankt voor je spoedige reactie. Het was lijnnummer 12, van Buitenpost Haersma Hiem naar Drachten Transferium Oost om 20:07 en 21:52z

Arriva

Heeft op 15 juni 2019 om 07:10 geantwoord

Beste i.vdv.

Jouw reactie hebben wij doorgestuurd naar de vestiging waar deze verder word uitgezocht. Wij bedanken je voor jouw reactie. Dit stelt ons in staat onze kwaliteit te bewaken en te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak wat je hierdoor heeft ondervonden. Wij gaan er vanuit dat je spoedig verbetering op zult merken naar aanleiding van je melding.

Frank
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door i.vdv.