Klacht: Appende buschauffeur

op 08 februari 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op vrijdag 8 februari stapte ik rond 21:00 in bij buslijn 11 (Eindhoven – Weert). Wat mij opviel én zorgen baarde is dat de buschauffeur gedurende de rit vaak zijn telefoon checkte en o.a. op Facebook keek. Ik vind dit echt niet kunnen, de buschauffeur is tenslotte verantwoordelijk voor de veiligheid van de passagiers en de andere weggebruikers. Als Arriva (Bravo) beelden van deze chauffeur wenst kan ik de video ook e-mailen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als Arriva (Bravo) de buschauffeur hierop zou aanspreken en een gepaste maatregel zou treffen met deze chauffeur aangezien automobilisten ook direct op de bon worden geslingerd wanneer ze Whatsappen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 februari 2019 om 21:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste N.B.Cran,

Ik vind het spijtig om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad in 1 van onze bussen.

Het is absoluut niet toegestaan dat chauffeurs mobiele telefoons gebruiken tijdens het rijden. Daarom heb ik je klacht meteen intern doorgestuurd naar de regio. Daar wordt je klacht verder uitgezocht en besproken met de chauffeur. Bij Arriva staat veiligheid op de eerste plaats.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Met vriendelijke groet,
Lina
Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door N.B.Cran