Klacht: Arriva lost niks op

op 01 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

18:08 vertrektijd bus 17:58 bijna bij station bus rijdt me weer straal voorbij. Door spoorwerkzaamheden geen treinen dus 1 bus in het uur. En die gaat 10 minuten te vroeg weg en negeert me volledig. Arriva gebeld en ze gaven me gelijk, maar konden de chaffeur niet bereiken. Dacht dat er intern over gesproken werd? Dat er wat aan gedaan werd? Niks.

Gewenste Oplossing:

Niet, arriva heeft blijkbaar geen zeggenschap over de werknemers

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Heeft op 03 oktober 2016 om 16:33 geantwoord

de zoveelste evaluatie, hiervoor waren er ook al 3 interne besprekingen en het gebeurd nog steeds. Lijkt wel een standaard antwoord aan het worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 oktober 2016 om 16:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor je reactie. Uiteraard zal het ook met de desbetreffende chauffeur besproken worden. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat bussen te vroeg wegrijden. Nogmaals excuses voor het ongemak die je hebt gehad afgelopen zaterdag.

Met vriendelijke groet,
^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Slyn