Klacht: Arriva en Breng niet het zelfde abonnement op de lijn 99

op 29 januari 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De Brabant Altijd Vrij maand van Arriva, geldt ook op lijn 99 uitsluitend voor Arriva bussen. Nu rijden er bijna alleen maar Breng bussen op dit traject en moet de normale ritprijs betaald worden in de Breng bus. Heel sporadisch rijdt er toevallig een Arriva bus op dit traject. Het Brabant Altijd Vrij maand geld dus ook voor het traject Uden-Nijmegen. Het is ongelooflijk dat je met een maandabonnement nog belast wordt met een normale ritprijs omdat dit afhankelijk is van de vervoerder (Breng) en dat vervoerders onderling niet samen kunnen werken, het abonnement Breng vrij word weer wel op de Arriva bussen geaccepteerd. echter reis ik ook nog tussen Veghel en Uden en Veghel en Eindhoven.
Nu moet ik 2 dure abonnementen aanschaffen om beide trajecten met de bus af te kunnen leggen.

Als ik wil zien welke maatschappij er op 99 rijd zie in kop
Breng site altijd Breng
Arriva site altijd Arriva
9292 site altijd Arriva

Graag beide abonnementen geldig bij beide maatschappijen op lijn 99

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag Harrie, In je melding geef je aan dat het Brabant Altijd Vrij abonnement alleen geldig is in de bussen van Arriva op het traject van lijn 99. Je verzoekt of dit abonnement ook bij Breng kan worden geaccepteerd in de bussen van lijn 99. Ik zal je melding doorsturen naar de afdeling die hierover gaat met het verzoek of ze hier naar kunnen kijken. Wanneer ik meer weet dan laat ik het je weten. Groet, ^JE

Reactie van de melder van de klacht H Raaijmakers

1 jaar geleden - Beste JE, tot op heden nog niets vernomen, en bij Breng word nog steeds niet het abonnement van Arriva geaccepteerd.

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Hallo Harrie, Excuses voor de verlate reactie. Ik heb je vraag zojuist opnieuw uitgezet in de regio. Ik hoop z.s.m. een terugkoppeling op je vraag te kunnen komen. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 25 mei 2016 om 15:05 geantwoord

Beste Harrie,

Ik heb een reactie vanuit de regio en zij geven aan dat je dit het beste kunt navragen bij Breng, aangezien het bij ons wel werkt. Wij kunnen de systemen van Breng namelijk niet veranderen.
Wel zijn we het er mee eens dat het zou moeten werken, dus wellicht dat Breng je verder kan helpen.

^YZ
Webcareteam Arriva