Klacht: Armband van slechte kwaliteit

op 15 september 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Januari heb ik een 9 karaat gouden armband gekregen .

Deze bleek naar 3 maanden al stuk hij is toen kosteloos gemaakt  ik heb hem hierna wel geteld 5 maal gedragen en is inmiddels weer gebroken op een andere plek .

Nu ben ik wederom naar een van hun filialen gegaan hier werd mij gezegd dat er geen garantie meer op mijn armband zit en dat ik hem voor 19.95 kam laten maken

Omdat ik hier absoluut niet blij mee was heb ik een email gestuurd naar de klantenservice ik kreeg een korte email terug met de mededeling dat er 6 maanden garantie op gouden armbanden zit

Gewenste Oplossing:

een nieuwe armband die steviger is of mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirjam1976