Klacht: Arivva

op 28 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eergisteren een klacht ingediend vandaag gebeurt weer het zelfde.
Vandaag had ik de bus moeten hebben van 07:30 Bus 5 richting leiden cs.
Zie ik weer dat bus 5 5minuten eerder is vertrokken.
Waar door ik weer te laat kom op mijn werkplek.

Door Arriva verlies ik nog eens me baan en studie met de buschauffeur hun eigen tijden wanneer hun vinden dat ze weg kunnen rijden.
Terwijl dat niet de bus tijden zijn.
Iedereen bij de bushalte baalt er van.
Die rot acties van de buschauffeur s

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 28 september 2017 om 07:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jo-an,

Heb net een eerdere klacht beantwoord. Zal deze klacht meenemen in mijn melding naar de regio.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Jo-anstommearriva