Mijn Klacht:
Beste,
Ondanks verzonden e-mails, waar geen reactie op komt (en dat vind ik het meest vervelende), moet ik nu de premie betalen van maart en een verhoging in verband met het te laat betalen van het termijn.
Nu is het dus verhoogd omdat er geen reactie komt op mijn schrijven welke per e-mail is verzonden naar incasso(at)arag.nl. Ook de brieven van Arag komen laat binnen bij mij met het verzoek de verhoogde premie te betalen, dus ik loop nu achter.
Ik zou graag willen weten waarom er geen reactie komt op mijn e-mails maar er wel geƫscaleerd wordt met de premie van die maand.
De verzekering had ik al meteen beƫindigd trouwens na het afsluiten. Maar schijnbaar moest ik alsnog een volledige maandpremie betalen
Met vriendelijke groeten,
David van Heijnsbergen
Gewenste Oplossing:
Ik zou best de standaard premie willen betalen zonder de verhoging en het zo willen laten.
