Klacht: Premie plus boete

Davidvh81 op 20 mei 2024 over Arag in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ondanks verzonden e-mails, waar geen reactie op komt (en dat vind ik het meest vervelende), moet ik nu de premie betalen van maart en een verhoging in verband met het te laat betalen van het termijn.
Nu is het dus verhoogd omdat er geen reactie komt op mijn schrijven welke per e-mail is verzonden naar incasso(at)arag.nl. Ook de brieven van Arag komen laat binnen bij mij met het verzoek de verhoogde premie te betalen, dus ik loop nu achter.

Ik zou graag willen weten waarom er geen reactie komt op mijn e-mails maar er wel geëscaleerd wordt met de premie van die maand.

De verzekering had ik al meteen beëindigd trouwens na het afsluiten. Maar schijnbaar moest ik alsnog een volledige maandpremie betalen

Met vriendelijke groeten,

David van Heijnsbergen

Gewenste Oplossing:

Ik zou best de standaard premie willen betalen zonder de verhoging en het zo willen laten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arag over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arag in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Davidvh81