Klacht: annulering van een order, niet mogelijk.

op 27 januari 2018 over Applehoes.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Ik heb via applehoes.nl een bestelling geplaatst, maar vrij kort nadat ik deze betaald heb toch te annuleren. Om in contact te komen geven zij diverse mogelijkheden, waaronder ook via WhatsApp, dus daar heb ik aangegeven dat ik de bestelling wil annuleren. Per ongeluk geef ik een foute ordernummer op, dat zij het via de chatbericht laten weten, maar deze heb ik vrij snel gecorrigeerd. Dan hoor ik een lange tijd niks, pas na twee klokuren sturen zij een bericht dat de bestelling al verzonden is, m.a.w. deze kan niet teruggehaald worden. Het komt erop neer dat een order gratis wordt verzonden, maar bij anneleren en retour sturen moet men wel de verzendkosten betalen. En ik heb het, naar mijn handelen ruim op tijd laten weten.
Daarop volgend zijn ze slecht bereikbaar via de WhatsApp app en bellen naar hun dan wordt je telefoontje niet beantwoord.

Retourneren moet ook niet in rekening gebracht worden als men toch al aangeeft dat het gratis verzonden wordt. Zeker als de consument het laat weten dat de bestelling nog vóór ontvangst / verzenden wil annuleren.

Alle klachten die gemeld zijn door smadho