Klacht: Kopen is ok maar retour of weigeren nee

ppstuut op 19 mei 2024 over Appelhoes.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik kocht hier al veel dingen nooit issues tot nu ik per abuis iets bestelde wat ik bleek niet te moeten hebben dus ik wilde het annuleren kon dus niet maar bleek achteraf niet verstuurd nog maar ik kan gebeuren dus ik zeg netjes dan zal ik het weigeren aan de deur nou toen brak de spreekwoordelijke p uit want de wereld was te klain wat dacht ik wel dat mocht niet van hun voorwaarden die zelfde waarin staat dat ik een opzeg termijn van 1 maand heb op de tijdschriften en dat ik een ook met energie contracten ik fout kon zijn wtf u was een webshop voor hoesjes enz geen Eneco toch en ook geen Linda of Telegraaf ?? Ik heb honderden euro’s uitgegeven hier maar nooit iets hoeven terug sturen of annuleren tot nu en nu weet ik wat er gebeurd koop ik hier niet meer zeker na de mail van de medewerkster dus mijn winkel ervaring is van 5 sterren naar 0,0 gegaan wees gewaarschuwd want ook in alle recensies ziende steeds een Trent het is nooit de schuld van de webshop wel raar maar niet kopen dus daar!

Geld terug excuses hoeft niet meer is al te veel verziekt sorry plus er staat afgeleverd en ik heb niets gehad dus heb een camera aan de deur dus kan bewijzen dat ik niets heb aangenomen dus suc6 daarmee

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Appelhoes.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ppstuut