Klacht: Appartement mist fatsoenlijke bedden

wolffeew op 12 maart 2018 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Beste,

Afgelopen week waren wij te gast bij Appartementen Nieslerhof in Mayrhofen via Sunweb. Alles liep gesmeerd, echter was de accommodatie niet helemaal zoals beloofd. De 2 personen die op de bedbank in de woonkamer zouden slapen, moesten slapen op een soort van verlegde poef met een wankel matras; absoluut niet bed-waardig. De 2 die daar sliepen hebben geen oog dicht gedaan en 1 heeft na deze week immense last van zijn rug. We verwachten geen top notch luxe in dit soort appartementen, maar op zijn minst voor eenieder een goed bed om in uit te rusten. Dit appartement zou niet voor 10 personen aangeboden mogen worden via Sunweb, daar doe je je gasten tekort mee. Via de telefoon kregen we te horen dat we het ter plekke hadden moeten regelen en dat er nu niets mogelijk is; dat is niet helemaal fair natuurlijk.

Wouter

Compensatie voor deze 2 personen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

4 jaren geleden - Beste meneer Wolff, Bedankt voor uw bericht. Ik heb deze doorgestuurd naar onze afdeling Customer Support. Binnen 2 weken kunt u een reactie verwachten. Ik wens u namens Sunweb nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 27 maart 2018 om 11:04 geantwoord

Beste meneer Wolff,

Ik heb vernomen dat er contact is geweest met mijn collega's van Customer Support. Ik ga ervan uit dat zij u voldoende hebben geïnformeerd.

We willen u bedanken voor de feedback betreft de bezetting van de kamer. Het is doorgestuurd naar de inkoper zodat hier eventueel rekening mee gehouden kan worden.

Team Webcare Sunweb

wolffeew

Heeft op 29 maart 2018 om 19:38 geantwoord

Na eenlangdurig gesprek van afhouden is enkel beloofd iets te doen aan toekomstig gebruik. De 2 gedupeerden laat Sunweb links liggen, ze proberen het er makkelijk vanaf te maken.

Alle klachten die gemeld zijn door wolffeew