Klacht: Apparaat voldoet niet aan verwachting

op 07 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Een tosti panini apparaat gekocht. Goed de gebruiksaanwijzing gelezen en gelezen dat hij zeer warm wordt. Met mijn kleinzoon direct een paninie gemaakt maar als je hem eroplegt wordt hij er van achteren weer afgeschroven. Je kunt hem er niet goed opleggen omdat het apparaat zeer warm is. Een paar keer geprobeerd maar kost heel veel moeite als het uiteindelijk lukt. Na heel veel inspanning besloten om hem terug te brengen omdat hij niet aan de verwachtingen voldoet.

Nou hadden we gedacht de medewerkster dacht dat ze een kruimeltje zag dus we hadden hem gebruikt. Ik zei ja geprobeerd maar hij voldoet niet.
Geen praten tegen als hij kapot is mag hij geruild worden maar hij doet het dus geen discussie mogelijk.
Daar sta je dan in de winkel als een klein kind word je behandeld . Ik zei nog ik kom er toch achter dat hij niet doet wat er beschreven staat als ik het een keer geprobeerd hebt. .
Nee zo werkt die Action niet, dit was voor mij de laatste keer.

Hij was niet duur 14.95 maar voor die prijs zag ik ze later ook bij de Lidl liggen en daar is de service beduidend beter!!!!!

Als ze me vriendelijk te woord hadden gestaan en ook begrijpen dat je een product koopt het ook moet voldoen. Kopen om te kopen doe je niet wel om kopen en het gebruiken. En we waren heel gauw terug met het product.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nellie 2