Klacht: apparaat 3x ter reparatie geweest

Beste…..vandaag is mijn Krups EA8298 teruggekomen van reparatie…..voor de 3e keer in 2 maanden. Op de reparatiebon staat in hoofdletters BETER REINIGEN…..dus met andere woorden, het is mijn schuld. Ik heb nog nooit in mijn leven een koffieapparaat zo goed schoongemaakt als deze, het ligt niet aan mij!!! En nog steeds is dat ding niet goed. Er lekt water bij de stoomuitlaat. En als we het over reinigen hebben……ik heb foto’s gemaakt van hoe ik het apparaat heb teruggekregen. Koffieprut in de doos en nog overal losse bonen. Nou ik kan u verzekeren dat ie hier zo NIET de deur is uitgegaan. Ik vind het schandalig hoe jullie denken met klanten te moeten omgaan. Ik heb foto’s en een filmpje gemaakt en ik schroom er niet voor om hier verder mee te gaan en te zorgen dat die slechte service van jullie bekend wordt in heel NL. Ik verwacht een oplossing waar ik me in kan vinden, en ik kan alvast verklappen dat nog een reparatie GEEN optie is. Jullie kunnen me een nieuw apparaat geven en anders ga ik juridische stappen ondernemen. Ik ben hier onderhand klaar mee.

Ik ben pas tevreden als ik een nieuw apparaat krijg, reparatie is GEEN optie meer

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar E-care Repair Service over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door DebbyZ1977