Klacht: App

op 29 november 2017 over Menzis Zorgverzekeringen in de categorie Zorgverzekering

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Menzis Zorgverzekeringen over deze klacht.

Bericht van Menzis Zorgverzekeringen

4 maanden geleden - Hallo Yvonne, Ik begrijp dat het heel vervelend is, wanneer de app niet naar behoren werkt. Kun je aangeven waar je tegenaan loopt? Je mag een toelichting sturen naar webcare@menzis.nl, dan kijk ik wat ik voor je kan doen. Met vriendelijke groet, Monique Menzis

4 maanden geleden - Kan niet inloggen geen server foutcode d100

Reactie van de melder van de klacht Yvon1980

4 maanden geleden - Correctie foutcode d001. Geen conectie met rever . Verwijderd opnieuw geinstalleerd werkt ook niet geen update

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Menzis Zorgverzekeringen in behandeling genomen

Bericht van Menzis Zorgverzekeringen

4 maanden geleden - Hallo Yvon, Voordat ik je probleem doorgeef aan de juiste afdeling, heb ik nog wel een vraag. Heb je problemen met onze declaratie-app of de SamenGezond app? Heb je ook geprobeerd om na het verwijderen van de app, je telefoon even uit en aan te zetten? Op die manier verwijdert de telefoon oude informatie en lukt het opnieuw installeren vaak wel. Met vriendelijke groet, Monique Menzis

4 maanden geleden - Decleratie ap

Bericht van Menzis Zorgverzekeringen

4 maanden geleden - Hoi Yvon, Bedankt voor je toelichting. Heb je mijn oplossing ook geprobeerd? Met vriendelijke groet, Monique Menzis

Reactie van de melder van de klacht Yvon1980

4 maanden geleden - Ja alvaker als 1 x . Was menzis al beu . Maar elke keer rond dec sturen jullie weer een eigen risico zodat men niet kan overstappen . Ga nu anders doen ga sparen puur om een veel te late risico ineens te kunnen betalen pak een f1 auto en race weg bij jullie !! Niet alleen de app Maar ook de overeenkomsten met niet onze ziekenhuizen En rekening houden met mensen onder bijstandsniveau ho maar . Elk jaar beland ik bij lavg puur omdat jullie niet of slecht inspelen op mindet bedeelden . Ik heb geen 50 pm over . Bij lavg kan ik onder de 20 inlossen . Beter oets dan niets zeggen hun indd duurt langer maar betaal wel .

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Menzis Zorgverzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Menzis Zorgverzekeringen

Heeft op 13 december 2017 om 15:57 geantwoord

Hoi Yvon, wat jammer dat je zo over ons denkt. :( Wanneer je een eigen risico nota krijgt mag je gewoon overstappen. Alleen wanneer je een achterstand van je maandpremie hebt kun je niet overstappen. Ik vind het wel jammer dat je bij ons weg wilt hoor! Wist je al dat je je eigen risico vooraf kunt spreiden in 10 termijnen? Dan krijg je niet ineens zo'n hoge vervelende rekening. Kun je niet een oude Kever pakken en lekker bij ons blijven tuffen? :)

Anne Jansen

Alle klachten die gemeld zijn door Yvon1980