Klacht: terugnemen van toegangs sleutel

op 06 mei 2018 over Anytime Fitness in de categorie Sportclub/-school

Vandaag heb ik me afgemeld bij deze sportschool, want zo vaak ging ik niet meer heen. Tot mijn verbazing wilde de club eigenaar mijn toegang sleutel niet terug nemen. Deze had ik althans aangeschaft voor de prijs van 30 euro, terwijl ik toch zeker wist dat hij mij door de verkoper destijds als borg werd ingehouden.

Iets wat naar mijn mening echt niet kan. Het is gewoon niet oké om te liegen over dergelijke dingen. En het is ook niet zo dat je die club niet in kan zonder die sleutel. Je wordt er dus eigenlijk toe gedwongen. Iets wat een bedrijf, naar mijn mening, niet siert.

Daarnaast is het gewoon niet duurzaam, en onverantwoord ondernemen naar mijn inzien. Dat stuk plastic komt nu bij mij in de kast te liggen om vervolgens na 20 jaar eens weg te gooien, want wie weet ooit. Terwijl hij ook gewoon weer ingenomen kan worden en prima in gebruik kan worden genomen door de volgende klant.

Het zal niet alleen fijn het bedrijf de belofte van de verkoper zou nakomen, maar nog beter zou zijn als het algemene beleid van het bedrijf wordt aangepast. Want wat staat er nou tegen bij een duurzame en bewuste keuze van hergebruik. Gebruik het in je voordeel zou ik zeggen.

Alle klachten die gemeld zijn door SvanElderen