Klacht: Borg sleutel, opzeggen lidmaatschap.

op 05 juni 2019 over Anytime Fitness in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 weken geleden heb ik mijn lidmaatschap bij anytime fitness opgezegd. Ik ben langs de club gegaan, heb een formulier getekend en mijn sleutel moeten inleveren. Ik heb gevraagd of er opzegtermijn was en deze was er niet omdat ik al zo lang lid was. Het zou allemaal meteen stop gezet worden zonder opzegtermijn. Ik heb bij aanmelden een borg betaald voor de sleutel. Ineens was de borg geen borg meer maar ik heb de sleutel gekocht ? Nou ik dacht er is geen opzegtermijn dus laat maar gaan. Sleutel moeten inleveren (Die dus eigenlijk na aankoop mijn eigendom zou zijn?) En nu 3 weken later word weer mijn abonnementsgeld afgeschreven. Gebeld naar de club. Er was een maand opzegtermijn. Ze zouden alles gaan nakijken en ik zou dezelfde avond nog terug gebeld worden. Niet dus, de dag erna zelf maar terug gebeld en er was een fout gemaakt door een van de medewerkers die er pas een paar weken werkte. Als iemand er pas een paar weken werkt laat je diegene toch niet zo’n dingen afhandelen? Mij is duidelijk gezegd dat er GEEN opzegtermijn was. Plus dat het betaald de geld voor de sleutel een borg was. En geen aankoop! Ik heb de sleutel moeten inleveren en dus 3 weken niet kunnen sporten terwijl ik er wel nog voor betaal!?

Gewenste Oplossing:

De borg van de sleutel terug betalen of het laatst afgeschreven abonnementsgeld

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Anytime Fitness

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Anytime Fitness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zenja89