Klacht: Aanmaning

op 08 mei 2019 over Anytime Fitness in de categorie Sportclub/-school

Hallo ik heb zojuist een brief binnengekregen van anytime fitness dat ik nog €159.75 open heb staan en die binnen 15 dagen moet betalen anders worden er extra kosten verekend. Allereerst wil ik zeggen dit is natuurlijk deels mijn schuld. Ik heb 5 maanden geleden 1 incasso teruggeboekt wegens prive omstandigheden. Normaliter probeert een bedrijf de volgende maand gewoon weer om het bedrag eraf te halen en zo verder te gaan en dan verwacht je 1 mailtje of telefoontje (allebei niet) maargoed dus na die maand dat ik terug had geboekt ben ik dus helemaal vergeten dat ik uberhaupt een abbonoment heb aangezien ik hem vrijwel niet gebruik… dus niet bij nagedacht nooit een herinnering of iets gekregen en nu boem bijna 160 euro binnen 15 dagen OF ANDERS. Heel vervelend dus en ik vind dit ook geen stijl hebben kijken wat dit bericht uithaalt ik ben heel benieuwd!

Ik weet niet wanneer ik tevreden ben waarschijnlijk als ik een beetje uitleg krijg over hoe dit gebeurt is en hoezo ik nooit gecontacteerd ben en als dit absurd grote bedrag misschien wat kleiner gemaakt word

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Anytime Fitness

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Anytime Fitness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jelle1606