Mijn Klacht:
Geachte mijnheer/ mevrouw,
Ik heb problemen met het installeren van het product VPN 1 , aangeschaft op 15-02-2024. Ik kon het product niet downloaden.
Heb contact gezocht met anytech 365, zij konden het probleem niet direct oplossen , en vroegen of zij mij mij de volgende dag konden terugbellen. ik heb een tijd tevergeefs gewacht op een belletje, helaas kwam die niet.
Uiteindelijk zelf maar gebeld en kreeg meteen contact met dezelfde persoon ( Vincent meen ik ). het lukte weer niet, en hij vroeg mij om Panda te verwijderen en opnieuw te installeren, dan zou er een kans zijn dat het wel lukt. Nee dus, omdat ik in het weekend weg moest heb ik op Maandag 19-02-2024 weer contact gehad met de mededeling dat het niet gelukt was. Er zou overleg plaatsvinden met een collega over mijn probleem, er werd mij beloofd dat ik Dinsdag de 20ste om 19.30 teruggebeld zou worden, en natuurlijk werd er niet gebeld, dus heb ik geprobeerd weer zelf contact te leggen, maar ruim 10 minuten in de wacht te hebben gezeten was ik er echt klaar mee..
Ik weet niet wat ik nu doen moet ! ik hoop dat ik toch iets hoor van deze organisatie , of van U. Anders wil ik graag het gestorte bedrag van 11,99 graag teruggestort krijgen. Ik snap dat het soms niet altijd direct wil lukken, maar de manier waarop er elke keer een andere reden wordt opgeven vind ik niet correct.
Het Referentienummer van mijn product is : 446735204 .
Hoogachtend P.Stoker.
Gewenste Oplossing:
Of het bestede bedrag wordt teruggestort op mijn rekening, of men probeert alsnog het probleem op te lossen.
BVD P.M.Stoker.