Klacht: Anullering bestelling

op 11 mei 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 07-04-2017 een bestelling geplaatst bij Coolblue (ordernummer: 21975524). Het gaat om het product “Fire Emblem Echoes Limited Edition 3DS”. Dit is een gelimiteerde editie, dus maar tijdelijk en beperkt verkrijgbaar.

Ik heb hun via klantenservice whatsapp dienst op 10-04-2017 gevraagd of de order goed door was gekomen, en of ik verzekerd was van de levering van de limited edition. Ik heb een screenshot van het gesprek toegevoegd waarin de medewerker mij verzekerd van de bestelling. Ik heb bevestiging gevraagd omdat ik anders via een andere leverancier de gelimiteerde editie had bestelt.

Deze bestelling heb ik toen betaald. Nu krijg ik op 10-05-2017 (9 dagen voor levering product) een telefoontje gekregen van een medewerker die me informeerde dat de bestelling niet geleverd kan worden.

Nu heb ik die dag direct via marktplaats een andere bestelling geplaatst, maar dan voor €119 ipv de €89 die ik bij coolblue zou betalen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat Coolblue de extra gemaakte kosten vergoed, omdat ik nu een hogere prijs moet betalen vanwege de beperkte beschikbaarheid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Reactie van de melder van de klacht Yoghurt1993

5 maanden geleden - Ik kan de screenshot niet goed openen. Dit gesprek heeft plaats gevonden met het klantenservice nummer van coolblue (+316 -138 21 960) ⁠⁠⁠⁠4/10/2017⁠⁠⁠⁠⁠ ⁠⁠⁠⁠Messages you send to this chat and calls are secured with end-to-end encryption.⁠⁠⁠⁠⁠ ⁠⁠[11:22, 4/10/2017] +31 6 81503508: ⁠⁠⁠Beste Coolblue B.V. ⁠⁠⁠⁠11:22⁠⁠⁠⁠⁠ ⁠⁠[11:23, 4/10/2017] +31 6 81503508: ⁠⁠⁠Ik heb een limited edition bestelt. ⁠⁠⁠⁠11:23⁠⁠⁠⁠⁠ ⁠⁠[11:23, 4/10/2017] +31 6 81503508: ⁠⁠⁠Ordernummer 21975524 ⁠⁠⁠⁠11:23⁠⁠⁠⁠⁠ ⁠⁠[11:23, 4/10/2017] +31 6 81503508: ⁠⁠⁠Fire emblem: Echoes shadow of valentia. Nu vroeg ik me af of ik verzekerd bent van de limited edition? ⁠⁠⁠⁠11:23⁠⁠⁠⁠⁠ ⁠⁠[11:30, 4/10/2017] Coolblue B. V: ⁠⁠⁠Goedemorgen Ichor! Wat super gaaf dat je een special edition hebt gekocht zeg. Natuurlijk krijg je sowieso de special edition :-). ⁠⁠⁠⁠11:30⁠⁠⁠⁠⁠ ⁠⁠[11:31, 4/10/2017] +31 6 81503508: ⁠⁠⁠Goed om te horen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

5 maanden geleden - Beste meneer Holvast, Wat ontzettend jammer dat wij het spel Fire Emblem Echoes Limited Edition 3DS niet hebben kunnen leveren. Helaas kunnen wij niets meer doen aan onze voorraad. Tijdens het gesprek op Whatsapp waren wij in de veronderstelling dat wij het spel daadwerkelijk konden leveren. Later werd het pas bekend dat dit niet meer mogelijk was. Het is spijtig dat u meer heeft betaald via Marktplaats. Uw gewenste oplossing hebben wij intern besproken en helaas kunnen wij u hierin niet tegemoetkomen. Uiteraard wensen wij u alsnog veel speelplezier. Met vriendelijke groet, Coolblue.

Alle klachten die gemeld zijn door Yoghurt1993