Klacht: anuleren

op 01 juli 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vertegenwoordiger misleidend verhaal ,wij hebben ziggo maar de hele straat heeft glasvezel volgens vertegenwoordiger ,wij wonen hier pas maar het systeem is het zelfde(behalve de glasvezel) willen door gaan met ziggo hebben dit gemeld bij Vodafone maar verplicht 1 jaar betalen er zijn door Vodafone geen kosten gemaakt..Moeten nu 1 jaar lang 32 euro in de maand betalen.
Wij zijn 60+ en voelen ons opgelicht .Een kleine vergoeding bijv,de administratiekosten verder zijn er geen kosten gemaakt door Vodafone er is geen monteur langs geweest .

Gewenste Oplossing:

Een kleine vergoeding voor vodafoon en niet het volledige abonnement bedrag voor 1 jaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door polleke3