Klacht: Antwoord?!?!

op 01 juli 2020 over Schipholtickets.nl‎ in de categorie Online Vliegtickets

Beste, heb reeds heel wat emails gestuurd maar tot op heden pas 1 maal terug antwoord gekregen. Mijn klacht gaat over het volgende: mijn zoon heeft een bericht gekregen dat de vlucht (TG935) naar Bangkok gecanceld is. Ook had hij een terugvlucht geboekt en ikzelf had die 2 vluchten bij jullie besteld en betaald met mijn visakaart voor de prijs van 2035,38 euro. Jullie lieten me weten dat ik contact diende op te nemen met Thaiairways wat ik ook gedaan heb en ze lieten me weten dat jullie verantwoordelijk zijn voor het terugbetalen van die tickets.Ik hoop van jullie een positief antwoord te krijgen,anders zal ik andere stappen dienen te ondernemen. Mvg Rondelez Francky
P.s.:Referencienummer 00564560 (kreeg ik van jullie doorgestuurd)

Als ik van jullie tenminste toch iets terughoor en jullie laten blijken dat alles in orde wordt gebracht.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.nl‎

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.nl‎ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rondelez